_S!U〥_然*
每一個人一旦墮入愛戀中,從開始便已經輸了。
只要有勇氣跟過去說再見,過去便無法追捕我們。
要是依存着誰而生的話,有一天,一顆心一定會崩潰。
神對我們很溫柔也很冷酷,我們終其一生得到的,是神的無差別待遇。
ivy7530
暱稱: ↘然♀
性別: 女
國家: 香港
地區: 荃灣區
« September 2015 »
SMTWTFS
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930
每月文章
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
2008 年 7 月 8 日  星期二   晴天


  •                                               2008-07-08 傷心
 

今日...

唔屎上堂,,

因為去左Day Camp,,,

不過,,

今日落咁鬼大雨..

都唔係好想去//

不過..

.唔去要比返百幾蚊佢=3=

佢食屎la...

最慘係唔可以同自己班d人一組,,

我同樂、萍要同c班d男仔一齊=3=

"佢地好鬼kai"

勁唔鐘意同佢地玩

見到嵐果組全部都係自己班

好羨慕哇-[]-

佢d活動全部都係團體類型=3=

又無自由時期bo...

佢自己仲要搞埋d咩營規..

又話唔比用電話呀..

又話要教靜音...

又話唔可以講粗口...

佢真係勁煩lo...

lunch個餐唔好味..

c班d人又夾哂d野走...

跟主,,

d野又仆哂落街bo...

勁浪費lo...

佢地唔食就比d我地食la=3=

我地都食唔飽,,,

最後個果活動..

最大型..

玩得最耐..

就係唔知乜乜水炮bo,,,

玩到成身濕哂=3=

雖然,,

佢有雨衣提供..

不過,,

我唔覺得有用lo...

又無聊bo..

都無我想像中咁好玩...

我隻腳仲要狂比d蚊咬添呀=3=

下次,,,

佢話免費我都唔會去呀...

艾埋出年d人唔好去添呀...

發表時間:2008-07-09 12:27 AM  [ 訪客留言(1) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
                       


往後
今次的成績未如理想!~!~!~
可否再與這班同學...
一同升進同一班???
也是未知之數!~!~!~
不想再經歷
離別?!
分開?!
這種感覺讓我
心痛?!
可怕?!
在升中的時候..
與小學同學告別時..
我強忍著淚水
回家後...
眠淚滑過
鼻樑?!
怎頭?!
被子?!
衣服?!
我最軟弱的時候..
便是離別
好友名單