| «‹ May 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | | 1 | 2 | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | 31 | |
|
2011 年 1 月 10 日 星期一  |
記憶...  | 分類: 未分類 | 看仁心解碼
美娟因童年有陰影而失去記憶...好像反映我
我老是覺得自己好像有些事(俾)遺忘
不知道是什麼..但佢繞圈在我心中
不過不是童年..(直覺)...應該是心理陰影
難道因為這樣我先變得不再是以前的我?
而且我的記憶同家人的記憶有極大的出入=3=
| |
2010-12-08  | 分類: 未分類 | 我愈黎愈覺得眼睛有問題(假如係不知名的野就唔洗懷疑了~~~~)
有一次上英文堂個陣時合眼(份)..(好累)
中途醒個陣見到啊杜SIR身前有白色的物體係度晃~~~~~望清楚D就唔見了..-3-
第二次又係上英文堂~~~我照常合眼(份)....
醒個陣又見到白色的野跟住杜SIR係到行...怪可怕T^T
係咪惡魔試驗我嫁????? | |
2010 年 12 月 1 日 星期三  |
2010-12-01  | 分類: 未分類 | 唔知點解
今日情緒唔係咁好........
藝術家的特性係古古怪怪
唔知我算唔算呢~~~~~~XD
想買某樣野...價錢令人噴飯
我一定要儲蓄兩千元!!!!!!!(在2011年裹) | |
無奈.........  | 分類: 未分類 | 係咪所有人都係馬拉松途中捱唔住而放棄呢??????
有些人跑錯咗跑道..有些人中途休息去飲水...有些人一開始就放棄
只有少數人可以支持咁跑向终點....我在跑道上跑了五年....一度放棄
聰明的人應該估到我講緊咩.....XD | |
2010 年 11 月 4 日 星期四  |
測完驗了...一身松哂~~~  | 分類: 未分類 | 今年測驗好簡單啵~~~~~~~~~~~
係街道見到令仔~~~~~~~好高高的..........估計185CM
原來佢係同佢啊媽出街的.....真係好想識佢啊~~~~~~~~~
買咗新的電話......幾好用的~~~~~`GS209~~~
當行去鑽石山...總會想起撞見黃的情形...唔知他現在點呢~~~~~~ | |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | » |