偉大航道 ~~的確 , 講中了我的心事
不過 時間總是太快 或者是來得太遲
所以 時間唔啱 就追唔切 可能 而家只係一個考驗
無感覺既兩個人 如何走在一起 到之後 仍會分開
但如果只有 一方有感覺 而對方係無感覺 都只是有緣
除非 兩個人能夠 同一個時間 同一個理念 同一個信仰
就可以排除萬難 走到白頭
仲有 係講緊無變心 同埋一條心 溝通到 ... 少一樣都會散
你話 邊個可以做得到 我真係要好好考慮一下....唔好太快做決定~
感謝我活在香港 , 身於香港 , 心繫香港 ~