今日終於"的起心肝"去學車
今次係第一堂(其實係兩堂,每堂一個鍾),由4點幾學到6點幾,雖然,太陽準備落山,但都好曬好熱。
師傅叫我唔洗驚,但始終都好緊張,第一次試行車,因為架車好重,自己又控制唔到,
結果連人帶車跌落地下,手落地了,腳被車壓了一下,好彩都冇乜事,只係樣衰D姐XD。
第二次,我又跌低左,不過今次冇前戈野咁悲,試多幾次之後,我終於都慢慢適應到,
不過係唔識轉彎,要用腳慢慢來-v-"。對我黎講,學125的確係好辛苦,因為自己又唔高,
又要用好多力,所以練完真係好攰~><~,依加對手好酸痛,左手因為要常常緊握住"離合器",
導致手指公起水泡,亦感覺到雙手好似已經不是屬於自己的。
|