哈哈!尋晚阿媽話5再補la
可以叫''隔離屋姐姐''幫我補
雖然好開心 但係呢個機會係因為我exam差sin有
感覺都5好受
聽日又要派卷la
我知會死我好慘 miss叫我5使擔心
或者其他科會5錯
但我真係好驚 我雖然預左會好差
但到時如果真係咁 我都受5住
anyway 希(失)望在明天