| «‹ October 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2009 年 6 月 22 日 星期一  |
| 2009-06-22 |
分類: 未分類 |
我好耐冇打B|og 大家好我都耐冇打B|og, 其實我e幾都考梗試, 我覺得冇咩好寫, 咪有係個句「我唔識做D考試卷」 我覺得今個學期D考試卷好難, 第一個學期D考試卷容易D, 不過我都唔溫架啦, 最多咪揭幾頁黎睇下 考埋聽日就考完, 快D考完啦......
(閱讀全文)
|
2009 年 6 月 13 日 星期六  |
2009-06-13  |
分類: 未分類 |
哈哈.... 今日牙爸牙媽去左茶樓到食野, 我同家姐係屋企的杯麵, 牙爸反黎先,之後牙媽就反黎, 我同家姐食車厘子,有兩粒車厘子好得意   D車厘子好甜,之後家姐話想落街,咁未落 我又買左兩件3,行左一陣家姐就走左,好似話同同學去街, 我同媽就反屋企。 |
2009 年 6 月 12 日 星期五  |
| 2009-06-12 |
分類: 未分類 |
今日係我生日 一番都學校,課堂未開門,要等, 唉!不過我入到課堂, 瑩,就送左份禮物俾我, 之後,悅和鐘仔都送左份禮物俾我, 悅總同我講生日快樂(扮口型) 我放左學,番屋企換衫, 就出街慶祝,我地去左「打冷」(其實我都唔知點解叫打冷) 不過都幾好食,食完之後, 表姐左對鞋俾我,係生日禮物,哈哈! 今日好開......
(閱讀全文) |
2009 年 6 月 11 日 星期四  |
| 2009-06-11 |
分類: 未分類 |
今日好 「羅」 我今日11:3幾分落左街,同何敏去m記食野! 食完野就去行一陣, 我地又冇帶錶同電話喎,唔知幾點, 見到 一間髮型屋有鐘,就睇下!
|
2009 年 6 月 10 日 星期三  |
| 2009-06-10 |
分類: 未分類 |
生日的日子倒數.... 我的生日就快到啦! 不過唔知係開心,定係開心, 因為我每年旣生日都係要係考試中渡過! 總有2天就到,好期待,但係又好驚考試, 生日本來係好開心,但係點解要係考試牙! 我唔中2考試!
|
|