![]()
----------------------------------
-------------------------------- :: --我D朋友仔 --:: --------------------------------
---------------------------------
|
|
2007 年 1 月 24 日 星期三 好失敗 我好想同自己講一句野"我好失敗"~唔好問點解..無得解! 好!!講返今日~我今日上IH堂好專心~第1次呀*v* 第1次IH堂係咁充實~不過應該維持不足數天.. 英文睇Drama~唔錯!=]有D幾好笑~kaka.. chem又係咁抄野!~ 中文又推理-﹏-"好悶呀 放學返屋企行行下無端端有個傻佬指住我唔知講乜,, 可能係外星話~愈行愈近!又得我同佢~ 我拿拿林走呀走呀!!!!!!@@""嚇死唷..
*我個新xanga!!* http://www.xanga.com/ivywing1112 刊登時間:2007-01-24 08:14 PM « | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 241 | »
[ 訪客留言(0) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
| |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||