笠爆老公b*
++++++++++++++++++++
10/3
同老公仔一齊7個月喇,,,
覺得d時間過得好快...
d時間不斷咁流逝...
而我就只不斷咁原地踏步...
成績又不斷咁退步...
no no no!!!
唔可以咁落去ga!!!
我要努力向上...*]]]
_____________________
今日屋企冇哂人....
得番我一粒野....
好悶呀...唔想做功課呀!!
比枯葉搶走左我ge老公...T,T
枯葉仲話要同佢反「斷背山」o=0=o'''
唔制呀....!!!>田<'''
警告你呀枯葉....
唔好搞我老公仔呀....
唔係ge話....嘰...
我同你反『斷擘』呀!!!
==================
p.s.期待3月14日...*[]
|