|
|

2009 年 8 月 11 日 星期二  |
| 2009-08-11 |
分類: 未分類 |
=_=真係有代溝咖.
佢完全吾明我講咩咁
真係吾知點形容.
真係好無奈o晒-0-
前2日係facebook做果個心理測驗超準~_~
|
發表時間:2009-08-11 04:22 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]
睇xg啦;我打xg多d咖^_^
www.xanga.com/bonnie_sweet |
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-08-20 03:53 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
BB>_^ Posted at 2009-08-20 03:52 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
[ 網主留給俏俏話的回覆 ]Posted at 2009-08-20 03:55 AM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|