| «‹ November 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
|
2009 年 9 月 20 日 星期日
﹒〝★心‥只有你一個* |
| 扑街....測數...!! |
分類: 未分類 |
金日一早9點幾比人叫在起身..=]..
去拱北.
\\飲茶
.飲到11點9番尼..///
//..番到尼做作文/..
作員文..
上網睇古靈精探..\\
睇完上msn..
比cm打blog
.....................................................................................................
明天測驗數學
.....................................
慘
|
|
2009 年 8 月 9 日 星期日
﹒〝★心‥只有你一個* |
無奈  |
分類: 未分類 |
金日9點幾去黑沙..
一去到換三
換完去玩
一去
d浪大到鬼禁
我d手腳刀add左..........
然後月走月出玩下玩下
比人趕
然後就走了
.........................................................................................................................
|
|
2009 年 6 月 14 日 星期日
﹒〝★心‥只有你一個* |
| 無聊 |
分類: 未分類 |
金日9.正起新...
言後咯佳食早餐 ...,
食完...上泥打機...,,,,,,,,,.
打到1.己
去拱北飲茶 .....
飲完行街..\\\\
想買對鞋刀吾得 ..
知後去新好.......
言後又去拱北..,,
食埋飯 ,, 一番到泥又打機言後打blog...............
|
|
2009 年 6 月 13 日 星期六
﹒〝★心‥只有你一個* |
| 考完試 |
分類: 未分類 |
金日7.30先起身..
吃完嘢,..,, 8.34個字出門口''''.
番到學校, 成班人坐晒係度 ..;;言後,,仆街馮入左泥...;.;
全部坐番完位,'.'之後溫習堂亞sir上'''.'''
yes金日考完試;....
下就 ..,,..成就打機''...''
打完 /.\7.幾
沖涼..... 吃嘢....
|
|
2009 年 6 月 12 日 星期五
﹒〝★心‥只有你一個* |
| 2009-06-12 |
分類: 未分類 |
金日番去考英文...識D5識D!!!!!!!!
下就又係屋k溫習.. 悶死死死..
仆街係度.. 之後+姐番左尼...
叫埋堂牙哥尼, 仆街走左luuuuuu<
係度打機.. 正爆" 咯去買嘢食..
上左尼.. 又比+姐點左咯去買嘢.無奈,
之後仆衛街番尼. 堂牙哥走埋,,悶死左.. night, 打blog, 睇電視<
|
||■ .. 不懂得討好人 *<.. ))) |