|
2008 年 6 月 19 日 星期四 .微雨
|
once upon a time
|
S.LIFE |
考試考2星期
今日就是最後一日溫書了 正哇~~~~~~~~~~~~~
是日考中士, 相信也有不少分
被扣吧
放學又比個晶體擄走
慘..
我地又見到果個人..
但都係'你'慘d 日日都.....
後黎好為左找對 上刀山落油鍋
都找不到
途中見都渣打5知係度做咩
走前去睇 原來是上水分店開幕既一個儀式
但原來只是rehearsal-_-b
一場歡喜一場空
但開左間咁細既分店都咁大陣像 仲要有'冇c'
大牌-,-
不過佢地真黑
沒多久就落雨-v-
聽日就可以完全放鬆了
但又是洗$的時候 唉*
聽日睇 文雀._.v
|
| T!ME:2008-06-19 02:23 PM. [ 訪客留言(3) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 18 日 星期三 .
|
-[]-
|
DAYTHINGS |
哇哇哇 今日maths不會不合格掛 都算....簡單....*x*||| 中屎才慘 唉.. 話說今日收到個突如其來的電話 是男生.. 大家不要5會..這是我小學的'冬菇'同學 問我回5回曾校.....無奈... 有點突然 但最後都答應了。 雨又不停的無憂止地......
(閱讀全文) |
| T!ME:2008-06-18 09:01 PM. [ 訪客留言(2) ] [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
2008 年 6 月 16 日 星期一 .時晴時雨
« | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | ... | 34 | »
|
| «‹ January 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|