今日本來教佐鬧鐘12點起身嘎
不過可能尋晚同某人傾計傾得太夜..
訓到2點先起...
之後換佐衫就同家姐去行街街喇..
好開心,屋企多佐個新成員—Dickson仔
係一只好得意嘅狗仔黎嘎..
好醒目嘎...
出佐世1個幾月咋.....
我一定會好好疳照顧距....=]]