嗚....今日又賴床喇.....
訓到7點40分先起身..勁吖...=]
好彩無遲到遮....haha
今日d堂都幾無聊..
ESL同business都係討論projects..
不過近排真係好辛苦...
日日對住d英文,查字典都查到手痛喇..
又要成日上網查資料..
成日都要presentation...
好煩吖!!!
哎...
無辦法拉..d fds都話啱啱黎係疳
適應佐就會輕鬆好多渦...
......looking forward..