哇....我今日有佐新嘅突破吖...haha
8點05分起身,25分就可以出門口..
動作勁快囖..
but...跑去subway跑到我喘曬氣
不過都值,無遲到.....
心理都平衡d...
今晚接到丘悅媽咪電話...
距話vancouver high school嘅報名已經截止佐喇...
so ...
我要等到下年9月先可以過去喇..
甘我係toronto6月分放假..
有可能可以繙china渦..=]
期待中..