halo....
我會係度打繙日記喇.....
......
呢排發生佐d吾開心嘅野...
不過..
我已經吾想再追究落去....
我只係希望,我地大家都可以開心...
我中意笑〉...
我要我身邊所有人都同我一齊笑...
haha....kaka... :)