今日成1點幾先起身 琴晚睇碟睇到3點幾.... 睇到差d訓著左
今日下午同麗姐榮哥落左樓下放狗 熱到obba死 伸到條俐勁長
同佢行到一個勁多人放狗ge位 d狗跑過去歡迎obba 有大有細 有隻雪橇好鬼靚><
點知obba勁驚..........................................正一門口狗=.= 睇唔起你呀
係屋企扮大佬 係又嘈唔係又嘈 出到街見到其他狗就係咁閃 聲都唔敢聲 唉...................
夜晚食必勝客 飽死........然後睇是但嗡發花癲
最鍾意佢講 食多d 食多d 食多d LA
講真由頭都尾都好好睇
 |