jabeka
暱稱: ┌Jay┘
性別: 男
國家: 香港
« May 2026 »
SMTWTFS
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
最新文章
好耐都無打過啦-,-
2007-02-21
2006-11-29
2006-11-08
2006-11-02
文章分類
全部 (25)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
┤翠├既日記餅餅
自訂欄位(一)
尚無任何內容
站內搜尋
2006 年 10 月 26 日  星期四   晴天


悶爆呀 分類: 未分類

好耐冇打日記啦...呢幾日都可以話有野發生既

前幾日唔記係唔係傻左...傾電話果時講埋d低b

野""狂笑.\________/.我由Mon肚痛到而+

都唔知做咩鬼><有個人冇啦啦猩信息比我

..話呢個係我新電話..你地話係唔係好百痴呢

又唔講係邊個><低B到佢呀§佢個電話67967542

自己諗下係邊個啦..1定估到啦//估唔到

正一百痴啦::唔打住啦}{我去整野食

掰_掰

       

係唔係好柒呢 

 

仲柒






訪客留言 (返回 jabeka 的日誌)


ALICEEE 於 2006-10-27 08:53 PM 發表:
張 致 翹 =}
如 果 你 覺 得 柒 又 貼 既 ? -0-
{ 我 靜 姐 串 緊 你 ,, 講 笑 姐 .. }
第 一 張 真 系 好 性 感 AHHHH ..
我 吾 系 串 緊 你 ..
系 因 為 你 張 相 好 似 無 著 衫 咁 囉 吾 該 =]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

其實我想講呢..唔係好似冇著
係真係冇著囉..你隻眼生左起個
屎忽到呀
錦我屎唔屎多謝你呀
Posted at 2006-10-27 10:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



善` 於 2006-10-27 08:13 PM 發表:
咁多人留CM比你牙乜`
再咁叫我打你AH`xD^V^
打日記NA懶人!!!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我好人亞ma...
唔叫你奶善..錦叫你咩啵
得囉..而+打
卡卡
Posted at 2006-10-27 10:48 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ALICEEE 於 2006-10-26 11:11 PM 發表:
你日記打咁少既-_-
你睇我靜姐日記就知有幾少NA`
我影后仲要系日日打=]
HAHA`你打多D NA *V*
點解第一張咁性感既??xDDD
我覺得幾好囉吾該*V*
{講真的喔^3^}
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

係呀,,唔知打咩好亞ma..點打
長d姐...真係好好笑
咩叫性感呀...串我牙~!!
超!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Posted at 2006-10-27 05:49 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



杜 於 2006-10-26 10:30 PM 發表:
xDD`真係幾令仔WO`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唉....又比人串了
不過又係果句..thxx啦
唔知你係咪既
Posted at 2006-10-26 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



「盧﹏b` 於 2006-10-26 09:01 PM 發表:
老大老狗係咪新成語黎嫁???
點解未聽過既-0-...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

下..我都同你一樣..都未聽過=.=
幫你問下人啦...睇下我幾好人
Posted at 2006-10-26 11:00 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



善` 於 2006-10-26 09:01 PM 發表:
你好野lOr`
我咁乖咁對我`!!
哼!!`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我點對你先..不知幾好呀
卡卡
Posted at 2006-10-26 11:01 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



何大bu*v* 於 2006-10-26 08:58 PM 發表:
hey :)翹哥!
黎j0r啦`
我好俾面你l0r xP
老人老狗!個日記都幾靚b0r
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



「盧﹏b` 於 2006-10-26 08:57 PM 發表:
hihi..我黎啦..''
我從不上男仔的..更加不會留言的//
現在十分比面的了..
下次你叫我,,我再黎啦..bibi*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

HIHI
睇到你錦打..好開心tim
不過最好就唔好我叫你先留啦
你要識做呢
88
多d黎呀
Posted at 2006-10-26 10:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



善` 於 2006-10-26 08:34 PM 發表:
睇晒`好乖女`有留CM比你嫁`!!!
冇就咁走左yaya!!
係咪好乖呢?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

哈哈...緊係啦..我叫既
多d上黎啦...奶善
Posted at 2006-10-26 08:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



sweet1012 於 2006-10-26 08:14 PM 發表:
知吾知我系邊個丫!!
小學同學呢..*
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

hi..我知你係邊個啦....
劉綺雯亞ma
卡卡..thxx你呀..
多d上黎
Posted at 2006-10-26 08:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]