LING CHI`BABIII BLOG=}`
jabyleelee
暱稱: ="智"=
性別: 男
國家: 香港
地區: 大埔區
« March 2018 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
返工....
2009-11-17
冇打咁耐blog 一路都咁...
baby!i love you so m...
2009-01-31
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 67
留言總數: 110
今日人氣: 2
累積人氣: 2749
站內搜尋
2008 年 8 月 26 日  星期二   晴天


2008-08-26 分類: 未分類

 好耐好耐好耐都冇打過BLOG啦=]

都係要老婆提我先會打-v-

e個暑假都唔算悶=]

不過比人逼左去咁多地方真係好煩的

返到泥同老婆一齊都過得好開心-v-

愈泥愈愛老婆仔了a_a"

唔知點解自從上次同你傾到6點-v-

我就一路都好想藍你了-v-

講返我去日本果陣啦

今次去日本係我同兩個fd一齊同埋媽咪一齊的

一路都係同返我兩個fd一齊=]

冇跟過我媽咪行街a_a

幾開心=]

但係有時唔識路逼住跟佢真係有d火..

火到有一日夜晚竟然流鼻血-v-

跟住去到英國-v-

我差唔多每日都要打比老婆3次-v-

因為太掛住佢啦-v-

但係呢每次只係可以傾幾分鍾._.

每分鍾20蚊......................................................................屌....................

跟住識左班fd

返到香港都同佢地出左兩次街街=]

一次係睇戲一次係燒野食-v-

燒野食果次真係無奈..燒完班友就走..

重諗住可以玩ya d tim-v-

跟住佢地起緊爐果陣-v-

我同mak雞一齊去左惠康掃貸xD

跟住一人兩支啤啤=]

但係我飲得700ml到炸-v-

因為我比左支比第個飲-v-

跟住mak雞又留返幾淡比我飲xd

通常老婆練波果陣都唔得閒陪我-v-

我就會叫柒鴻出泥打機xDD

每日等老婆電話跟住就陪佢了-v-勁聽話呢-v-

好耐都冇見丹丹了@@唔知你有冇上泥睇過我個blog呢xD(但係我都冇打一排-v-)

31之前一定要搵返你出泥同我剪,*嫁仔頭xD

請各位路過既都cm啦!!

唔記得打一句-v- (我愛鳳!)

發表時間:2008-08-26 11:29 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 jabyleelee 的日誌)


愛滋佬;) 於 2008-09-10 10:31 PM 發表:
早晨,沖涼閃水
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



尻屎嘟-_- 於 2008-08-30 03:42 AM 發表:
- -好恩愛喎`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]