| «‹ March 2018 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | | 1 | 2 | 3 | | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 |
|
2008-08-26 |
分類: 未分類 |
好耐好耐好耐都冇打過BLOG啦=]
都係要老婆提我先會打-v-
e個暑假都唔算悶=]
不過比人逼左去咁多地方真係好煩的
返到泥同老婆一齊都過得好開心-v-
愈泥愈愛老婆仔了a_a"
唔知點解自從上次同你傾到6點-v-
我就一路都好想藍你了-v-
講返我去日本果陣啦
今次去日本係我同兩個fd一齊同埋媽咪一齊的
一路都係同返我兩個fd一齊=]
冇跟過我媽咪行街a_a
幾開心=]
但係有時唔識路逼住跟佢真係有d火..
火到有一日夜晚竟然流鼻血-v-
跟住去到英國-v-
我差唔多每日都要打比老婆3次-v-
因為太掛住佢啦-v-
但係呢每次只係可以傾幾分鍾._.
每分鍾20蚊......................................................................屌....................
跟住識左班fd
返到香港都同佢地出左兩次街街=]
一次係睇戲一次係燒野食-v-
燒野食果次真係無奈..燒完班友就走..
重諗住可以玩ya d tim-v-
跟住佢地起緊爐果陣-v-
我同mak雞一齊去左惠康掃貸xD
跟住一人兩支啤啤=]
但係我飲得700ml到炸-v-
因為我比左支比第個飲-v-
跟住mak雞又留返幾淡比我飲xd
通常老婆練波果陣都唔得閒陪我-v-
我就會叫柒鴻出泥打機xDD
每日等老婆電話跟住就陪佢了-v-勁聽話呢-v-
好耐都冇見丹丹了@@唔知你有冇上泥睇過我個blog呢xD(但係我都冇打一排-v-)
31之前一定要搵返你出泥同我剪,*嫁仔頭xD
請各位路過既都cm啦!!
唔記得打一句-v- (我愛鳳!)
|
發表時間:2008-08-26 11:29 PM [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ] |
|
|
愛滋佬;) 於 2008-09-10 10:31 PM 發表:
早晨,沖涼閃水
|
|
|
尻屎嘟-_- 於 2008-08-30 03:42 AM 發表:
- -好恩愛喎`
|
|