|
|
2009 年 11 月 21 日 星期六  |
..........  |
分類: 未分類 |
琴日同個fd 同丫波去左睇戲=]
勁開心=]勁好玩=]
本身呢我約左個fd係大埔等既=]
點知丫波右話去=]
之後我同個fd係大埔等左佢好耐等佢黎=]=
等左2個鐘到喇=]
之後丫波到喇=]
之後我地就開始出mk...
之後一去到mk就去買飛喇.."
之後睇左3:30果場=]
勁好笑=]
睇完之後去左青春無限玩..
玩完之後我暈撚左= =
丫波同個fd都驚= =
之後我過左陣都冇事=3=
可能番工番得太辛苦喇=]
右冇咩點訓=]
先會暈姐=]
之後暈完就去左大埔搵個fd 個丫妹=]
傾左陣我同丫波送佢地去坐車
之後我同丫波都番上水了=]
之後去左食野
有6個人陪丫波過=]
之後我就番屋企了=]
送上2張我同個fd影既相喇=]

|
|
|
yaseen 於 2009-11-21 08:34 PM 發表:
comment =>
|
|
|