今日又到左星期四勒,返到學校又要早會,次次都係聽埋哂d無聊野,仲要次次都要同人地拍手掌,搞到自己好似碌木咁,上到課室之後,今日無功課交,miss又要我地睇書,仲要係睇英文書,悶到爆 跟住就要上音樂堂,唱埋哂d自己唔想唱o既歌,跟住要上歷史之類o既堂,成兩堂一個鐘零二十分都係要做個練習,仲要抄問題,之後要上科學堂要去科學室,上上下又要返課室上,上完之後又要去上果個課後溫習班,點知去到無門口入,搞左好耐先入得去,入到去又得兩個人黎補習,搞左成日終於可以返屋企,原來今晚個個出哂街,之後自己去左m記食,跟住係屋企呆下呆下就................
 |