我的日記;]
jack123105
暱稱: ★ 澤∥﹏。
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
唔識整xG-,-
=)
今天我是壽星仔
雪!!*生日快樂
入左B班既感受
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
2007 年 7 月 11 日  星期三   晴天


最後1日+派成績表了 分類: 未分類

今日派成績表喇...

番到去...

即刻上左605..

上到去..

見到有D人...

我就咩都唔理住...

因為要清儲物櫃D書...

之前1直都未清過...

跟住何MISS講番起1D岩岩開學果陣既野...

跟全就派左1大堆野...

我右有2個優點喇...^^

夾埋之前果D..總共有4個..XDD''

跟住就係死期喇...

就係派成績表喇....-3-""

我考得好差呀..

全級100..+01=101...入唔撚到D、E班..

同D FD分開哂...含家拎呀...\口/.

唉..!!節哀順變喇...諗黎都冇用...

好早就放左喇...

放左同吉哥、浩1齊番歸...

番到去...

1個字..悶!!!=3="'

今日係最後1日既番學喇...

放暑假喇...

完!!喇...






訪客留言 (返回 jack123105 的日誌)


suecheung 於 2007-07-12 09:00 PM 發表:
我未有成績單呀
但你已經知道英文要補考呀
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Queenie113 於 2007-07-11 09:32 PM 發表:
真係慘啊∼唉...

讀好d書啦∼
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]