I just love you,that's all
Can I be the best??I am the flash......I will be stronger.......
jack1995
暱稱: I love you,that's all
性別: 男
國家: 香港
地區: 屯門區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
我説 不在乎.....will ...
噩夢ー直徘徊...
有人感覺到我心痛ma.....
Eminem - Beautiful.....
六天.....what am I??...
文章分類
全部 (26)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 26
留言總數: 85
今日人氣: 0
累積人氣: 4615
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 9 月 5 日  星期六   晴天


送你們一首歌.....我不配-周杰倫 分類: 未分類

我不配

 

歌手:周杰倫 作曲:周杰倫 填詞:方文山  編曲: 這街上太擁擠 太多人有秘密 
玻璃上有霧氣 在被隱藏起過去
妳臉上的情緒 在還原那場雨 
這巷弄太過彎曲 走不回故事裡

這日子不再綠 又斑駁了幾句 
剩下搬空回憶的我 在大房子裡
電影院的座椅 隔遙遠的距離 
感情沒有對手戲 妳跟自己下棋

還來不及仔仔細細寫下妳的關於
描述我如何愛妳 妳卻微笑的離我而去

#這感覺 已經不對 我努力再挽回
一些些 應該體貼的感覺 我沒給
妳嘟嘴 許的願望很卑微 在妥協
是我忽略 妳不過要人陪

*這感覺 已經不對 我最後才了解
一頁頁 不忍翻閱的情節 你好累



妳默背 為我掉過幾次淚 多憔悴
而我心碎妳受罪 妳的美 我不配

 

我不配,我只是一個廢物

,連班會主席都吾敢做,連同你say HI 都吾敢,我或者只係配在一旁睇住妳比人搶走,然後虛偽地祝福妳和他幸福,在人地面前做下小丑,被人地取笑,然後深夜躲在暗處哭泣的垃圾........

 






訪客留言 (返回 jack1995 的日誌)


parco 於 2009-09-08 06:36 PM 發表:
你咁串,我跑返
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

come on man I wait you

Posted at 2009-09-08 08:52 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



TuNg0803 於 2009-09-05 05:12 PM 發表:
唔好咁down啦~
你唔係唔配.
只係你對自己冇信心姐
未試過又點知自己做唔到主席呢=)
不過你唔想做
大家都唔會逼你.
但我地都覺得你係可以勝任咖=)



至於..佢,,
都咁多年啦.
何必再為左佢咁傷心
雖然都係愛一個人
但開心同唔開心
係自己揀既.
開心d啦^_^
愛一個人..只係希望佢幸福姐=)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

THX~,BUT i think I WILL WAIT HER.......forever
Posted at 2009-09-06 05:33 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]