軒✖blog"
對你好,無人稀罕我好
無人欣賞我好,原來你習慣他一套
從來沒有愛我,看得清楚我知道
怎去做,無人珍惜我好,無人喜歡我好
jackey57
暱稱: 軒=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打blog了....
2010-01-22
換左新mon @0@
2010-01-14
2010-01-08
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 97
今日人氣: 4
累積人氣: 1167
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 10 日  星期六   晴天


d chem原來幾易a_a" 分類: 未分類

尋日夜晚,見有時間就問我一d網友功課

做晒之後,,我想佢教我一d f.4學既野

而家聽定先,遲d冇追得禁辛苦嘛~

原來f.4學既ionic bord好易,

只係好似加加減減禁,,

早知唔洗禁擔心喇-3-"

金朝悶到我死死下,華華同我都一樣

神禁早就起左身=]

不過hea下hea下就到下咒

下咒,落街買m記食個時見到個細路出街都要jell頭- -

鐘要整d金粉係個頭到...- -

我心諗

食m記洗唔洗整到好似去飲禁呀,..

下咒4點幾..唔知發咩神經係廳到訓著左

訓到5點幾..成日軟奶奶禁...- -

我覺得我都係唔岩訓晏覺- -

真粗口..個煮食爐壞壞地

撻左半個鐘都撻唔到囉on8+1- -

 

 

 

記得留低你既cm喔





訪客留言 (返回 jackey57 的日誌)


cOki_BAbY 於 2009-10-11 01:43 PM 發表:
COMment
要回唷'
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

多謝你既cm=]
感動ing
Posted at 2009-10-11 02:21 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wahwah1219 於 2009-10-11 09:00 AM 發表:
修果d組合-0-???
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

組合學少好多野嫁-0-
Posted at 2009-10-11 10:57 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yvonnetse15 於 2009-10-10 08:22 PM 發表:
哈...我最鐘意CHem嫁喇...
將來我要修PHY..CHEM...BIO
尤其係CHem...勁感興趣...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我修bio同chem,
曉曉生日倒數器:重有5日
Posted at 2009-10-10 08:30 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]





[td=1,1,90%] http://file.qooza.hk/userfile/6/0/565160/wing_black_bg_kWUV.jpg