金日去左斧山跑步
又係4叮友,
大龜,我,而,曉
大龜同而係到睇,,
得我同曉係到跑>_<
跑左幾個圈,,冇命
好累,,但係,,好似瘦左d,值得=]
緊住係到玩pair牌
玩到5點幾6點,,行番去tws
去大家樂打邊爐
食完,去左公園hea
又玩pair牌,
過左一陣
去左食甜品
(大龜好慘,,比佢呀媽call110幾廿次)
番歸,金日真係令人想死
聽日放假,真係好=]