| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 11 月 1 日 星期日  |
| 金日出街街~ |
分類: 未分類 |
尋日出街,,去打羽毛球
不過係籍口,,實際上去左hea街+食壽c~
1點幾出去,,等左你地成15mins囉,,
真係想粗口粗口你地
打左陣波,,就送蔡蔡番屋企,,一路行去彩虹
緊全行番鑽石山食壽司
食左2個鐘-_-"
緊住番tws hea公園
點知撞到街童/口\"
但係我鐘大大聲係到講....-_-
而家諗起都有d驚驚
玩左陣,,番屋企~
記得留低你既cm喔 |
網主回覆
唔好比我去你屋企,,我實拎d老鼠藥比佢地食>_< Posted at 2009-11-03 04:59 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
我收後都唔會跳到禁靚仔嫁喇-_- Posted at 2009-11-03 04:58 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
你等佢地15min·. 咁我個1h點計先`.嘿嘿 殺左你地?
|
網主回覆
殺死你最愛既姐`
你自己心痛xd Posted at 2009-11-02 06:56 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|