軒✖blog"
對你好,無人稀罕我好
無人欣賞我好,原來你習慣他一套
從來沒有愛我,看得清楚我知道
怎去做,無人珍惜我好,無人喜歡我好
jackey57
暱稱: 軒=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
好耐冇打blog了....
2010-01-22
換左新mon @0@
2010-01-14
2010-01-08
文章分類
全部 (35)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 35
留言總數: 97
今日人氣: 4
累積人氣: 1156
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 11 月 1 日  星期日   晴天


金日出街街~ 分類: 未分類

尋日出街,,去打羽毛球

不過係籍口,,實際上去左hea街+食壽c~

1點幾出去,,等左你地成15mins囉,,

真係想粗口粗口你地

打左陣波,,就送蔡蔡番屋企,,一路行去彩虹

緊全行番鑽石山食壽司

食左2個鐘-_-"

緊住番tws hea公園

點知撞到街童/口\"

但係我鐘大大聲係到講....-_-

而家諗起都有d驚驚

玩左陣,,番屋企~

 

記得留低你既cm喔





訪客留言 (返回 jackey57 的日誌)


bear_ting 於 2009-11-04 08:06 PM 發表:
[ 留給網主的俏俏話 ]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



ngailee14331 於 2009-11-02 10:13 PM 發表:
邊個叫你食飯前睇...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

唔好比我去你屋企,,我實拎d老鼠藥比佢地食>_<
Posted at 2009-11-03 04:59 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yvonnetse15 於 2009-11-02 09:00 PM 發表:
CM=]
你跳繩很好看的說
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我收後都唔會跳到禁靚仔嫁喇-_-
Posted at 2009-11-03 04:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KatrinaTKH 於 2009-11-02 06:09 PM 發表:
你等佢地15min·.
咁我個1h點計先`.嘿嘿
殺左你地?
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

殺死你最愛既姐`
你自己心痛xd
Posted at 2009-11-02 06:56 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



wahwah1219 於 2009-11-02 06:02 PM 發表:
cm-0-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]






[td=1,1,90%] http://file.qooza.hk/userfile/6/0/565160/wing_black_bg_kWUV.jpg