後青春期的詩
如果,生命中只有一次青春,
如果,人生中只有一本自傳,
我們何不毫無保留地寫下這本自傳,
不要停留在迷恾和困惑之中,
即使在很多年後,讀來依然一字一句一篇都燦爛,
不要留有遺憾。*=]
jackhui22
暱稱: Jack Hui:)
性別: 男
國家: 香港
地區: 九龍城區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最新文章
happy birthday for m...
2010-01-25
可以點做?
The exam is finished...
第一日exam
文章分類
全部 (181)
上學天 (100)
介紹歌曲 (7)
打籃球 (3)
其他 (68)
未分類 (3)
好友名單
最近訪客
最近沒有訪客
日誌訂閱
每月文章
日誌統計
文章總數: 181
留言總數: 664
今日人氣: 2
累積人氣: 6827
2009 年 9 月 2 日  星期三   晴天


第2日 愉快 分類: 上學天

第2日返學la,

感覺良好.........

今日首先上economic,

miss lam教呀,超gdgd..........

之後hist miss leung教,好似幾好咁............

最慘係中史係歐腳根教呀,

對咗佢2年la p街=3=

放咗學打波+田徑,

充實...........






訪客留言 (返回 jackhui22 的日誌)


eunice1023 於 2009-09-20 11:14 PM 發表:
佢教我中文丫..- - 唔系佢p街.系我p得街orz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 一齊p街......xd
Posted at 2009-09-22 11:31 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ava6172839 於 2009-09-04 03:06 PM 發表:
p街xd.咁正既呢個詞xd
ms lam教Econ-v-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 好好人ms lam........
Posted at 2009-09-07 10:34 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KennyTTa_a 於 2009-09-03 09:30 PM 發表:
腳根戇鳩鳩=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

認同X2
Posted at 2009-09-03 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



KennyTTa_a 於 2009-09-03 09:29 PM 發表:
腳根鳩鳩=]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

認同
Posted at 2009-09-03 10:47 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



rainrainlam 於 2009-09-03 08:07 PM 發表:
XD 歐SIR極品啦.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 同肥馮同lv==
Posted at 2009-09-03 10:58 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ngai1516 於 2009-09-03 05:06 PM 發表:
幾好唔錯.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 係
Posted at 2009-09-03 10:57 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Babii_cat 於 2009-09-03 03:46 PM 發表:
哈哈...上中史堂佢教既話訓得xp
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔係既,佢講野好大聲==
Posted at 2009-09-03 10:50 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]