第2日返學la,
感覺良好.........
今日首先上economic,
miss lam教呀,超gdgd..........
之後hist miss leung教,好似幾好咁............
最慘係中史係歐腳根教呀,
對咗佢2年la p街=3=
放咗學打波+田徑,
充實...........