有成個月冇寫過日記啦~
琴日比黎駿話比黃sir知,
話我帶電話,
搞到黃sir話我,
不過黃sir好好人嫁,
佢冇鬧我,只係話左我幾句。
琴日比黎駿話比黃sir知,
話我帶電話,
搞到黃sir話我,
不過黃sir好好人嫁,
佢冇鬧我,只係話左我幾句。
前日又比普通話老師收左本野
唉....
勁黑仔囉>3<
不過都有開心事,
就係,
唔講得.....
第2件開心事,
係:
我每次憎某一個人既時候,
我都會諗番起,
黃sir去camp果陣同我地講既一番說話,
所以,
我冇辦法去憎佢,
雖然,
我口講係好憎佢,
但係.....
最後我發覺....
其實...
我都唔係好憎某一個人.....
我諗清楚啦,
我宜家要做既野,
就係讀好d書,
同埋
要好好珍惜宜家有既同學仔,
我會記得我d好朋友,
例如:(最fd果幾個)(排名不分先後)
1.余詠儀
余詠儀係我每一次唔開心既時候,
佢一定會整到我笑番
2.李倩怡
佢會係我有開心事or唔開心事,
佢都會好有耐性咁,
聽我講野
3.盧清敏
我有秘密既時候,
我就會同佢講,
佢會同我唔講出去,
佢仲成日話"痴總制"= =
4.簡耀輝
佢有時會出d IQ題,
仲係d好無聊既IQ題,
但係,d IQ題,
唔知點解,
可以整到我好開心
5.黃行健
佢成日係上堂既時侯
講d野引我笑,
d老師成日問我,
點解係度笑,
我都唔知點答好,哈哈
6.黎駿
佢成日都做D好好笑既動作出黎,
成日都整到我笑唔停.....= =
好朋友仲有好多個,
不過以上果d都係最好好好好好既好朋友呀!
我最最最鐘意既老師係.....
黃永輝老師呀~
我好多謝黃sir
佢成日鼓勵我,
佢令到我唔會再欠功課,
佢成日都講左d好好笑既野,
到中學,d老師唔會講d咁好笑既野
佢又講左佢細個果陣發生過d事。
黃sir:多謝你係呢3年黎既教導,
去camp,
你同我地訓左係地下,
睇星星,
你講左d好感動既說話,
令6E班大部分都喊左,
你叫我地好好珍惜宜家有既同學仔,
你叫我地畢業之後,
唔洗記住你,
記住你d好同學,好朋友,
你教左我地咁多野,
我地到死果一刻,
都唔會唔記得你嫁~
真係唔想咁快畢業,
我終於,明白到黃sir你講既呢一句:
小學係最冇壓力架,
所以你地要好好珍惜。
黃sir去camp果晚,
所有講既野,
我會永遠記係個腦入面,
多謝你呀,黃sir!
|