今日我冇打過電話俾你, 唔知你有冇掛住我呢? 我諗你應該就冇喇! 我每次打俾你果陣, 你都好似唔想聽到我既電話, 次次都係我搵d野黎同你傾既, 根本就冇意思, 我哋之前都ok多野傾架! 有講有笑, 好happy架!! 點解呢幾排我哋就冇乜野傾既! 唔知你係唔係對我變咗心呢? 我真係好想知呀!! 一係咁呀! 你係呢到留個言俾我, 話俾我聽你想點??