睇到你msn咁打.. 唔知你係唔係同我講呢? 如果係既話, 我都會話唔love你, 等你死心都好, 係... 俾我之前choose, 我就話love你, 但家陣已經唔同喇! 因為你love既始終都唔係我, 而係呂. 我聽完人地咁講之後, 我都好傷心, 我仲喊咗3丶4日tim 但我依家諗通喇! 我唔會再love你喇!! 88!! 遲D有緣既話, 中學見...