唉.......................................
我好驚呀!!!!!!
依家流感大爆發,
我又咁屎,
又兩個都死咗喇!!!
我呢幾個禮拜都成日病
又仲未好返喎!!
呀嫲好擔心我,
我身邊o既屋企人又好擔心我會有事,
驚我會有流感呀!!!
希望流感快d走啦!!!!