| «‹ April 2015 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | | | 1 | 2 | 3 | 4 | | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | |
|
2009 年 2 月 6 日 星期五  |
| 2009-02-06 |
分類: 未分類 |
今日交個份ART勁容易``
1堂中文堂就搞掂``
只要用d鐵絲整成1個立體{就得喇
我地音樂堂要吹崖上的波兒oR幸運兒``
2首都咁難吹``都吾知吹邊首好``
2首都咁快...
份history勁屈機``
15分都可以計吾到...
本來得28分...
宜家係43分``
不過...
都係吾合格...
唉...
|
2009 年 1 月 19 日 星期一  |
| 2009-01-19 |
分類: 未分類 |
終於都考晒喇...
超級難丫...
吾好提d吾開心既嘢``
星期6;我地小學校會搞左個BBQ``
我地都ok多人去ga
吾知邊個話燒薯片會大火d``
搞到我地個個搵支叉叉住d薯片係度玩火``
好ka!丫...雖然我都有玩...
食完嘢同丫siR個仔打籃球``
佢個仔好勁``
7歲就識走籃!......
(閱讀全文) |
2009 年 1 月 8 日 星期四  |
| 2009-01-08 |
分類: 未分類 |
考試考左2日`` 我知道我H&C1定會吾合格`` 我有溫個d佢吾出`` 我冇溫個d全部考哂`` 你話我點合格呀? 我今次既目標; 就係可以keep番上次既成績 同埋可以全部pAsS喇!{我知係冇可能} |
« | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | ... | 28 | »
|