尼左香港咁多年
雖然從開始ge反感、討厭
直到現在的略有好感
但我依然係懷念大陸ge人、事
細個嗰陣就怨點解要尼香港
香港同大陸都冇分別
現在已經係香港住差唔多十年
都習慣左香港ge生活
不過我仲懷念大陸ge生活
同細個d朋友玩
同我d親戚一齊
都係美好ge回憶
不過嗰d回憶只可以留係心到