[kITLinG*=]'s Blog.                              JusT A DrEAm...              
 [I never needed you to be strong.]
jackitling
暱稱: kITLinG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
祈雨坊主-手
完滿•結束
藍社萬歲!!!!!!!!!!
2010-02-06
2010來了..
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 101
今日人氣: 0
累積人氣: 1000
站內搜尋
2009 年 11 月 28 日  星期六   晴天


與我無關ge畢業禮... 分類: 未分類

 今日返左去學校觀禮......

悶到呀媽都唔認得....

叫我地一點9集合...

兩點半都未開始.....

都唔知等咩....

聽完個位好好好傑出ge校友講野啦..

頒獎.....都唔知有冇頒左9個字...

其實我覺得我地呢班"有幸被邀請"ge同學係用黎呀人數...

如果唔係..個場又好似好dry....


 

突然好想你

你   會在哪里

過的       快樂或委屈

是       鋒利的回憶

湧上     我心頭.....

你帶我       走過難忘的旅行

然後              留下最痛的紀念品

 

 

發表時間:2009-11-28 07:19 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 jackitling 的日誌)


vanessayau 於 2009-11-29 09:32 PM 發表:
{`+__cOmmEnT FoR U..:;"]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



amanda190496 於 2009-11-29 08:44 PM 發表:
cOmmEN/[]\
我認同係勁悶lo~~
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



jimmykei 於 2009-11-28 11:14 PM 發表:
comment
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fannyfan710 於 2009-11-28 10:14 PM 發表:
cOmmEN+,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



r022500 於 2009-11-28 08:41 PM 發表:
cm;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TunGTunG_215 於 2009-11-28 08:38 PM 發表:
c0mment!;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



SANDYha 於 2009-11-28 08:15 PM 發表:
COMMENT`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



yii19 於 2009-11-28 08:15 PM 發表:
我都搵借口吾去;d
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shackeybabii 於 2009-11-28 07:41 PM 發表:
cm;]
我找了個借口沒有去^__^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



heidicheng 於 2009-11-28 07:20 PM 發表:
cm,,要回架=)
搶一先xd
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]