[kITLinG*=]'s Blog.                              JusT A DrEAm...              
 [I never needed you to be strong.]
jackitling
暱稱: kITLinG
性別: 女
國家: 香港
地區: 沙田區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
祈雨坊主-手
完滿•結束
藍社萬歲!!!!!!!!!!
2010-02-06
2010來了..
文章分類
全部 (15)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 15
留言總數: 101
今日人氣: 0
累積人氣: 995
站內搜尋
2009 年 12 月 16 日  星期三   寒冷


灰.. 分類: 未分類

今日考數學...

得兩個字..

"失敗"

數學不嬲差...

所以冇咩感覺..

而家但求合格...

就算唔合格都唔好差咁遠..

拜託..!!

聽日考中文...

強項?!

傻啦...

我呢d..唉..

算啦..

第一名..?!

拜拜囉..

發表時間:2009-12-16 01:28 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 jackitling 的日誌)


yii19 於 2009-12-16 04:06 PM 發表:
;(我吾合格吾合格吾合格我吾想溫書.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TunGTunG_215 於 2009-12-16 02:09 PM 發表:
c0mment!;D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



TunGTunG_215 於 2009-12-16 02:08 PM 發表:
c0ment!;)
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fannyfan710 於 2009-12-16 01:37 PM 發表:
cM` 唉,.,你咁勁都咩,,咁我咪,,
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



shackeybabii 於 2009-12-16 01:35 PM 發表:
cm;]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



tungtung7 於 2009-12-16 01:30 PM 發表:
好野,我做你第一個留言既人,好開心呀>w
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]