今日同"師傅"同"師兄"去tst睇chinglish
係咁比人串...
睇完不中不英之後.
去左鐘樓...
見到個外國女人..
"師傅"問我有冇feel...
我周圍望...之後o了咀..
去完tst後..
去左沙田..
佢地話有神秘地方...
一處我最怕的地方..
我最怕影相丫!!!
之後我叫佢兩個影...佢兩個唔影..
[無奈]
之後番大埔..
去理民府...
行到隻狗咁...
勁斜囉咩事...
跟住師傅問我理民府用黎做咩...
我答佢用黎理民...
跟住又比人串...
又去鐵路博物館...
成個低b仔咁..係條路軌上面行..
黑暗過後,就是光明.
凡事向好方面想,任何問題都會迎刃而解.
|