| «‹ November 2020 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | | 29 | 30 | |
|
2009 年 4 月 5 日 星期日  |
| 無聊的一day |
分類: 未分類 |
今日我訓到10點幾先起身
起身之後就食野
諗住dw校墓處la
dw完之後要睇la
睇左14分鍾到
丫爸就話要用電腦黎買馬喇
我咪熄左佢lo
之後係咁做倒立
freeze(唔知有冇串錯呢- -)
狂做狂做(好似痴左咁- -)
跟住就係咁諗邊到有得玩~!!!!!
之後就聽歌訓交
但係訓唔著
就用第2部電腦
dw多次校墓處
dw完就睇la
原來係唔恐怖既
今日做d野係咁上下la~!!!!!
|
|
|
勤 於 2009-04-05 10:59 PM 發表:
癈事登入 校墓處勁無聊~.~ 都唔知點解霞姐會覺得恐怖
|
網主回覆
女仔通常都覺得鬼片恐怖架LA~!! Posted at 2009-04-06 04:44 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
yinG=) 於 2009-04-05 10:11 PM 發表:
真係甘得人驚- -?? 我完全吾會睇鬼片..HAHA
|
網主回覆
我唔覺驚- -
睇多d丫~!!^v^ Posted at 2009-04-05 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
又話唔上blog- - Posted at 2009-04-05 10:18 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
恩 於 2009-04-05 09:08 PM 發表:
CM~' 你有咩係會覺得恐怖架?
|
網主回覆
現實都有鬼~!!!
應該- - Posted at 2009-04-05 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
C~M~FOR~YOU=.= 哈哈!! 記得做大隻d丫=]
|
網主回覆
thz~!!- -
我會架la ^v^ Posted at 2009-04-05 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
thz~!!- - Posted at 2009-04-05 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
Queenie 於 2009-04-05 06:42 PM 發表:
CM For u
|
網主回覆
thz~!!- - Posted at 2009-04-05 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
ck 於 2009-04-05 06:40 PM 發表:
校墓處 = = cm"
|
網主回覆
係丫- - Posted at 2009-04-05 10:17 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
網主回覆
唔該晒~! Posted at 2009-04-05 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|
|
儀` 於 2009-04-05 06:29 PM 發表:
校墓處我睇過好奈`haha (: 不過真係幾恐怖
|
網主回覆
- -女仔覺正常既~!! Posted at 2009-04-05 10:16 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|