||翔仔 's blog=]
歡迎~~
jackochan
暱稱: 翔__仔=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« January 2015 »
SMTWTFS
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
最新文章
12月24~25日
2009-12-06
中三最後的一堂~!!!
- -"
開心丫~!!!!
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 293
今日人氣: 0
累積人氣: 2505
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 25 日  星期六   晴天


玩到好累~!!!! 分類: 未分類

今朝8點幾起左身

就開左機無無聊聊咁聽歌- -

到10點3就出門

第1個到a出口- -

齊人就去跳舞la

但聰哥話要等波羅囉番d野我地就行先

冇帶傘- -

去到個到 個時d雨愈黎愈大@_@"

跟住跳完就去左食m記

食完就去打藍球

ck/ck妹=ck個妹/林慧/何妹/羅la蚊都黎左

原來何妹好勁架~!!!!

我就同粲/狗/ck/林慧vs藍生/瘋/聰哥/ck妹/羅la蚊

個時何妹仲未黎- -

咁就當然係我地贏多好多la(唔知係唔係呢- -)

佢地個對仲9

比個波ck妹=ck個妹

等佢慢慢入- -

我地唔會搶的- -

搞到我坐左係到- -

等佢入- -

點知都係當佢入 佢入唔到- -

玩到殘晒la

之後何妹黎到

我就同粲and藍生vs林慧/羅蚊/ck妹/何妹

未打過真係唔知原來佢地d藍球都咁勁- -

ck妹仲要學埋9招- -

唉~!!!!

跟住到6點d女仔話走先

得番我/藍生/粲/狗/瘋

玩個個唔知咩game

玩左2次

我就同狗玩第2樣

佢地3個還在玩

之後就休息左陣

狗就冇啦啦綠影佢自己

係藍球場跳舞

佢跳完到我

跟住2個1齊跳

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>想要片問我la^v^<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

到7點幾我地又走lu

8點4到屋企

今日都好好玩既

琴日又殘  今日又殘

今日係比自己整殘

好累~!!!






訪客留言 (返回 jackochan 的日誌)


patty1994 於 2009-04-26 09:02 PM 發表:
C/\/\到..."

玩得好開心wo..."
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz~!!!
都幾la~!!
Posted at 2009-04-26 10:46 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ck 於 2009-04-26 12:36 AM 發表:
佢有d咩9招咩巴閉丫!?
cm喇"
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

玩傳波- -
thz~!!^v^
Posted at 2009-04-26 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



R1431520 於 2009-04-25 11:01 PM 發表:
=D
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=p
Posted at 2009-04-26 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



儀` 於 2009-04-25 10:52 PM 發表:
妹不嬲都勁架喇 xd
你依家先知?!
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我真係而家先知- -
Posted at 2009-04-26 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



柱 於 2009-04-25 10:51 PM 發表:
我都想打下~
不過好耐冇玩兼D波屎到爆@o@
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.="
你咪黎左lo
Posted at 2009-04-26 10:45 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



﹏`針Ka* 於 2009-04-25 10:43 PM 發表:
笨笨就好啦t3t"
好奈冇打籃球lu~
笨笨 !瑩紫十卜你-.-"
有冇0咀?
cmcmcmcmcmcmcmcm` 癲左=\/=
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

@_@"
我o左- -
thz=.="
Posted at 2009-04-26 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



R1431520 於 2009-04-25 10:41 PM 發表:
\v/
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

=.="
Posted at 2009-04-26 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翎 於 2009-04-25 10:36 PM 發表:
cm到
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

比番個$thz你la~!!
Posted at 2009-04-26 10:44 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Smiley 於 2009-04-25 10:25 PM 發表:
RE:CM下啦....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

thz~!!
Posted at 2009-04-26 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



Villain_Zac 於 2009-04-25 10:25 PM 發表:
去同+WAH打,會好有進步
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

我都知- -
Posted at 2009-04-26 10:43 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


1 | 2 | »
訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]