||翔仔 's blog=]
歡迎~~
jackochan
暱稱: 翔__仔=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« November 2020 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
最新文章
12月24~25日
2009-12-06
中三最後的一堂~!!!
- -"
開心丫~!!!!
文章分類
全部 (37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 293
今日人氣: 0
累積人氣: 2504
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 4 月 26 日  星期日   晴天


又係咁開心~!! 分類: 未分類

7點半起左身

又係開電腦=.="

到8點打比丫bee佢話8點3係a出口等

點知我個時仲未刷牙

之後拿拿林刷牙+換衫熄機+著鞋 用左10分鍾

之後落去等車

搭4先有車

去到a出口8點7

點知成班冇義氣自己走先~!!

唉~!!!!!

我咁岩見到柱哥就同佢1齊去

去到個到見到  聰/波羅/瘋/家華/粲/浩強/妹/何清怡

之後就去買野

到10點半到la就到左石澳lu

起左成個鍾爐- -

家華起得仲慢過我地 ^0^

之後就燒野食

原來我燒既野食係咁好味

仲分左比人tim^0^

跟住就落去去沙灘到

凍死左

之後成班人都落左去

有d就玩啤

雨中玩

幾好玩丫~!!!

跟住番去個時我對鞋濕晒

就踢拖番黎- -

黎到觀唐就去左食千和

食到勁飽=.="

又玩turth or dare

好彩我冇玩

佢地整既千和特飲太gd la

哈哈~!!!

係咁多

仲有d相同影片~!!!






訪客留言 (返回 jackochan 的日誌)


Villain_Zac 於 2009-04-27 10:12 AM 發表:
諗一諗,我燒的食物都請俾人....
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 我好似冇食過你燒既野食- -
Posted at 2009-04-27 09:41 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



yeeyingying 於 2009-04-27 09:48 AM 發表:
你成個人超誇張..濕晒.3.
其實今日都幾好玩既..
不過落雨就好掃興lo ,,
又吾見你分比我食= =
你家姐我甘肚餓.\/.
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 比聰哥+唔知邊條友拉左落水- -so濕晒- -
冇落雨仲好玩丫
有落照玩- -
點知你肚餓呢~!!!燒完之後比人搶晒- -
你都知我燒得少野架la
燒完就比人搶左lu  不過是但la
開心is ok^v^
Posted at 2009-04-27 09:40 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ken0527 於 2009-04-26 11:24 PM 發表:
屎忽打你冇打我個名
你物都係分比女仔食...重色輕友既死仔包~~~~~~~~~~
好彩我早走姐,唔洗同你地玩千和特飲
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 唔記得左ja- -
咁佢地要我冇理由唔分比佢地架ma
好過你la 成班男仔係第2個爐燒  你就陪住d女仔1齊燒
你豔福冇邊la   仲係到嘈~!!!!
Posted at 2009-04-27 09:38 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



卓子<3;` 於 2009-04-26 11:20 PM 發表:
............佢吾覆我,你吾幫我.....
....................
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 有幫到- -
Posted at 2009-04-27 09:37 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



cocohoiyee 於 2009-04-26 11:16 PM 發表:
我地玩啤既時侯我見到你個樣超好笑;;
成個人都係水-3-
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 下- -
唔覺wo=.="
Posted at 2009-04-27 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



翎 於 2009-04-26 11:13 PM 發表:
CM
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thz~!!
Posted at 2009-04-27 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



ck 於 2009-04-26 11:09 PM 發表:
哇~今日好好玩丫"
不過...凍左d"
如果冇落雨有陽光就好喇^v^
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 嗯  真係好好玩~!!!
我都覺~!!!
嗯嗯~!!!咁會仲好玩~!!!^v^
Posted at 2009-04-27 09:36 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



牙豪 於 2009-04-26 11:04 PM 發表:
cmcm...
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 thzthz~!!
Posted at 2009-04-27 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



儀` 於 2009-04-26 11:02 PM 發表:
搶左1先 XD
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

 搶到la~!!
Posted at 2009-04-27 09:35 PM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]