7點半起左身
又係開電腦=.="
到8點打比丫bee佢話8點3係a出口等
點知我個時仲未刷牙
之後拿拿林刷牙+換衫熄機+著鞋 用左10分鍾
之後落去等車
搭4先有車
去到a出口8點7
點知成班冇義氣自己走先~!!
唉~!!!!!
我咁岩見到柱哥就同佢1齊去
去到個到見到 聰/波羅/瘋/家華/粲/浩強/妹/何清怡
之後就去買野
到10點半到la就到左石澳lu
起左成個鍾爐- -
家華起得仲慢過我地 ^0^
之後就燒野食
原來我燒既野食係咁好味
仲分左比人tim^0^
跟住就落去去沙灘到
凍死左
之後成班人都落左去
有d就玩啤
雨中玩
幾好玩丫~!!!
跟住番去個時我對鞋濕晒
就踢拖番黎- -
黎到觀唐就去左食千和
食到勁飽=.="
又玩turth or dare
好彩我冇玩
佢地整既千和特飲太gd la
哈哈~!!!
係咁多
仲有d相同影片~!!!
|