||翔仔 's blog=]
歡迎~~
jackochan
:
個人主頁
-
相簿
-
訂閱
[
QOOZA
-
論壇
-
登入
]
jackochan
暱稱: 翔__仔=]
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
MORE...
«
‹
June 2026
›
»
S
M
T
W
T
F
S
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
最新文章
•
12月24~25日
•
2009-12-06
•
中三最後的一堂~!!!
•
- -"
•
開心丫~!!!!
文章分類
•
全部
(37)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
•
2009 年 12 月 (2)
•
2009 年 06 月 (2)
•
2009 年 05 月 (9)
•
2009 年 04 月 (15)
•
2009 年 03 月 (3)
•
2008 年 02 月 (1)
•
2009 年 12 月 (2)
•
2009 年 06 月 (2)
•
2009 年 05 月 (9)
•
2009 年 04 月 (15)
•
2009 年 03 月 (3)
•
2008 年 02 月 (1)
•
2007 年 12 月 (1)
•
2007 年 11 月 (4)
MORE...
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
[
訂閱此日誌
]
好友名單
ken19941217
cocohoiyee
lamCY1005
simon6736
realqueenie
lam_Blog
ken0527
yeeyingying
zxcSJ
sze_ki_ki
yau1994
smileymc
顯示全部(32)
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 37
留言總數: 293
今日人氣: 0
累積人氣: 2490
站內搜尋
日誌
相簿
論壇
網頁
搜 尋
RSS 訂閱
2008 年 2 月 29 日 星期五
我都好奈冇打blog
分類:
未分類
好奈冇打啦~!!
今日打下先
今次尼個測驗同下次個個考試
要考好d先得,因為
好想好想返e班丫,大家同我1齊加油啦~!!!!!!!!!!!!!
發表時間:2008-02-29 11:02 PM [
編輯日誌
] [
分享至FACEBOOK
]
訪客留言
(
返回 jackochan 的日誌
)
patty1994
於 2009-03-14 07:17 PM 發表:
我黎幫你留言la..呵呵..^^
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
woody243
於 2009-03-08 09:55 PM 發表:
下年好似係分科分班- -'
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
yeeyingying
於 2008-03-03 07:31 PM 發表:
甘你就要考好D啦' '
加油=] Y@v@Y
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
家姐,我會+油,放心^^
Posted at 2008-03-03 09:25 PM [
編輯
] [
刪除
]
cathy591
於 2008-03-02 03:23 PM 發表:
祝你快d設黎E班&測驗同考試有好成績
[
回覆
] [
封鎖
] [
刪除
]
網主回覆
唔雞晒~!!
Posted at 2008-03-03 09:26 PM [
編輯
] [
刪除
]
訪客名稱:
電郵地址:
(不會公開)
驗證碼:
(如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話:
(必需
登入
後才能使用此功能)
[
開啟多功能編輯器
]
送 出
[
返回 jackochan 的日誌
]