今日第一日打blog..就打番之前幾日到e家ge野la!
上個星期六 無無聊聊比人捉左上大陸話要飲滿月酒
去到e 咁ge地方 冇野好講la 得個悶字
果日8點幾 miss lei 無lala去我果度 我果時係大陸
咁貴 都唔知聽唔聽好 後來禁錯制 cup左線
sms番sms同佢講我係大陸 之後佢就冇再覆我啦=.=
番到去 因為滿月酒係星期日 果晚佢地就係度打bin爐
之後星期日 者係有滿月酒飲果日
個bb ok 可愛ge 不過一個月 冇咩野值得去睇
中午之後出左去行街 經過間大排檔 竟然比我見到果間野有眼鏡蛇食
係個籠入邊生ge 都有2米長啦 果時嚇左一嚇 係度諗 咁大條蛇 點捉ga
到夜晚 終於有野食啦 竟然比我發覺到一樣餸 竟然係[鱷魚腸]
食左一啖 原來冇咩野 幾好食 只係質感怪怪地 後來諗諗下
[當鱷魚食完果d動物 係條腸度煜黎煜去 當堂唔敢食]
11點半落到澳門 咩都未做 涼又未沖 化學又未溫 都唔知點算
到星期二
中午同王志明佢地出左去 我終於可以將我d錢放番好啦
去tough買左個銀包 350蚊買一送一 同王志明一人一個
之後去左m記食 食完到點10行番學
體育堂又測兵乓波 ok好玩ge 好過打籃球出咁多汗
聽日個中文都唔知點算好
下邊第二張 係用白"設"雞疊出黎ga 果時幾想食哂佢= =

|