點解呀點解 你又要再之降臨係我身上?
琴日 中午去左理工打波 唔知係咪太過出力
攪到自己身體根本冇力氣去做任何野
番到屋企 突然感覺到好累好累 果種感覺真係好難受
想訓又訓唔到 唔訓自己又辛苦
之後走左去沖涼
以為沖完涼會好番D啦
點知 一樣
走左去歇一歇
之後個人一訓落床 成個人係度發燒
之後出廳食人水
好肚餓 好肚餓 成枱餸一個人包辦
之後食完又入左去訓 呀MA見我唔係幾舒服 入左黎同我探體溫
成39度 8點鍾之後食左少少藥 之後訓到11點
11點 用冰袋降左陣溫 再訓 到3點幾GE時候
真係頂唔住 再咁落去真係會燒壞腦
同呀MA行左上山頂(山頂同我屋企好近)
睇到4點幾 拎左藥番黎 食左 再訓
到朝早 其實己經好左好多GA啦
但係都係番唔到學..
廢事番到去又傳染比你地
之後訓到9點幾 因為訓得太多 所以己經訓唔著
起左身食藥 見有時間 去睇TWILIGHT 好好睇.....
睇到11點幾 之食中午
下午本身諗住番學GA 點知諗諗下 中文又唔識 個人又唔係太舒服 決定"唔番"
之後係度訓 又訓到4點 之後就係度上網
今日真係好難受呀!!!
|