單車呀單車...
點解你可以咁好玩= =
踩左3粒幾鍾...
腳殘
踩完去左m記 食野..
又有野玩--"混醬"
一路玩一路驚個經理走埋黎
之後仲去左三育同sarah同佢細路打乒乓波
打左1粒鍾走人
之後番屋企...
沖左個涼
之後上網睇鞋
air force 又好似冇咩令款 款款都好普通 air max 有對ok 琴日表姐話 adidas貝殼頭 好易襯 但係又好似好那咁bor(kalei講ga)~
之後無無聊聊上陣網
訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓訓