|
|
2010 年 1 月 27 日 星期三  |
開波  |
分類: 未分類 |
今日上排球組
因為聽到話體育堂要測排球下手開位....
今日試左一試 上手開唔錯 下手冇咩點試過
但係始終開上手唔夠沖,,,
排球組話年29 30有習訓
畢竟係一年ge尾2日
仲係度諗緊去唔去好.....
仲有 新年假期去搞燒烤好唔好呢?
攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰攰
|
|
|
kwp11 於 2010-01-27 08:38 PM 發表:
c0mMent`"
|
網主回覆
打錯 改番先~ Posted at 2010-01-27 07:29 PM [ 編輯 ] [ 刪除 ]
|
|