跑步呀跑步...
真係覺得自己體質差左好多....
可能係排球運動量冇咁大ge關係
一個水塘
行+跑+傾電話用左17-18分鍾..完全唔可以連續跑落去....
係因為太小跑 定係唔想跑?
見到人地....唉..
始終自己點講呢
係自己冇咩目標去跑.......
排球 先至係我真正的目標
籃球 沒希望
跑步 相信跑多d就會跑得好掛
雖然排球冇打算過入澳門隊
但係 希望 可以入到澳門學界代表隊(e個可能性低於10%)
希望遲d可以係銀牌賽打好d(如果上場時間多的話)
生字3000人個果本野 係咁e睇過..
好似有一半左右大家都識ge 只係唔記得左
生字3000個左右 到大學要6000個
一本野81頁 咁咪者係要背2本
一本3000字都冇 2673個
冇諗果去讀體育
主要都係修番一d 非體力勞動的科目
主要個人意願想讀土木工程 想做工程師
高人工 又舒服 冇得頂
其實大家都要諗定目標la 唔係大個左會好煩!
|