|
|
2010 年 3 月 29 日 星期一  |
看見你 心安了  |
分類: 未分類 |
終於係物理競賽見番一個小六同學
想當年 我同佢...
簡直就係fd到爆燈
但係 見到佢 個心莫名奇異咁安定左落黎!
是開心?定係?
雖然大家都冇同過大家講野
但係 我知道佢 同我以經有一個心理上ge意識
大家都可以見到大家 大家都可以安然無恙
希望 遲d搞聚會ge時侯可以再見到佢!
韶關之旅 完成一半吧
成與否睇依幾日
希望可以去到la!
|
|
|
咁你諗住比你個上半身去定下半身去? 左右分開都得架
|
|
|
csan 於 2010-03-30 05:12 PM 發表:
影多d相丫'!!!
|
|
|
J_game 於 2010-03-29 11:27 PM 發表:
祝你的韶關之旅,開開心心! 你不在之後,有啥要我幫忙,我定必兩脇插刀, 讓你去得安心~
|
|
|
kwp11 於 2010-03-29 10:41 PM 發表:
好想去丫/_\
|
|