|
|
2010 年 5 月 4 日 星期二  |
2010-05-04  |
分類: 未分類 |
哈哈..前幾日發生GE野...
唔關我事GA@@ 我只係提供帳號~.~
不過....都係講聲SORRY啦!
朝頭早番排球組好好!
好精神....早上做運動好健康!
雖然嫌曬..
但係GOOD!
我要技術大躍進!
|
|
|
J_game 於 2010-05-05 11:21 PM 發表:
good~節儉地浪費了一天!!
|
|
|
5關你事-.- 你阻止我地未咩事都冇lo!!!!xd
|
|
|
kwp11 於 2010-05-04 08:07 PM 發表:
c0mMent`"
|
|