哈哈....今日真係好好好好好好開心。
原因今日可以見番一班由六年班就冇見過ge朋友。
大家都冇變過~
只係...各散東西。
有培正,有慈幼,有嶺南,有澳大附屬。
需然過左三年lu~ 都係有咁多野講~
今次呢...真係曬到我...朝早係學校"曝哂" 之後再去黑沙哂...
真係...又變朱古力LU~
不過今次都冇落水...
唔想沖涼....唔想換衫!
唔想濕身!
希望快D有多D活動去LA~
唔想一日到黑係屋企度悶...