今日一早就7點幾就起身(重早過番工),食完早餐就番總部。好快就車左去石澳上面的山上,一落車就好凍的風好大的風褸都穿晒上身,開始行上山上上堂同訓練,學左野外抬牀的方法,身體保護法等……不過好大風同好凍兩行鼻涕吊住來放繩同拉繩,(吹啊吹…吹足6個鐘)訓練完試下背番半張牀落山先再+個背囊咁!落到腳都軟啊。放人後就返屋企休息