點飄移?????好簡單o既o者,即係飄移咁,點飄呀?一入彎,拉一拉手掣 ,架車「BEL 一 BEL」咁 ,咁又點呀,型囉!
今日夜晚去左練跑 8:30去跑單車徑跑到:20 見到N展、梁守、陽景和黎X踢波 跟着我又去踢…… 踢到10:10