第1,2堂 mu
又係到吹笛..
又吹summer time @@
跟住嗌左幾個人吹..吹極都吾識@@
真係o咀囉..吹左成6,7堂,,1句都吹吾到@@
小息
吾記得自己係到做咩?!xdd
第3,4堂 c
係到默詩 - -
小休
冇乜野做..
同左乜乜人傾左幾句計..
跟住全班係到嗌..我個名..
跟住我就即刻跑返去位xdd=]
第5堂 pt
又默書..難到死..又吾識..
跟住有人發燒..跟住男班長送左佢落去..(冇拎到張野)
跟住葉秀姑話我地冇禮貌喎 - -
佢自己咪又係..佢都kai架
個人又賤喎..
係咁閙係咁閙..閙左成3個字.. -0-''']]
閙完跟住上ch喇...
個葉秀姑真係kai架xdd
第6堂 ch
係到玩咩白萬富翁xdd
lunch time
去左大快活..死開張xdd
好令牙xdd
跟住食食下..又見到某某人
跟住我係咁對住佢死..佢又係咁對住我笑xdd
返到學校..
問左賜叔借ela黎抄..
抄完..係到玩
跟住handsome比人捉到抄功課@@
佢真係吾好彩喇@@
第7堂 ela
係到做pink book
係咁講答案xdd
第8堂 m
冇野做..係咁比maths我地做@@
第9堂 e
今堂quiz
都幾難牙@@吾識牙xdd
放學..
見到肥思寫野..
原來寫口供(陳煒橋打佢喎)
跟住就同佢去左補習xdd=]
|